11 comments on “«Ռագանոսեցներ, տեր կագնեք ձեր ընկերուհիներին». Սեքս զուգարանում՝ ընկերոջս ընկերուհու հետ

  1. եթե ընկերը թքած ուներ իրա վրա, ուրեմն իրա գլխին հաստատ կոտոշներ չես տնկել. սա մեկ, ստեռվաներին սեքսով երբեք չեն պատժում. էս երկուս: Կներես ախպեր, բայց “իրան հարգող հայ տղեն արտահայտությունը” ցույց ա տալիս, որ դու սարսափելի կույս ես. էս ընդունի որպես կոմպլիմենտ չնեղանալու համար

    Like

      • Ռուսական “Физрук” սերիալից մի տող հիշեցի.
        -Фома, пихай ту, которая дает, а кто не дает не пихай
        АрмЖиган, если честно то на твоем месте, я б снова с ней встретился и поиграл бы в бдсм ролевеую игру господин/рабыня, это было б настоящее наказание для стервочки, а так ты ее просто приманил использую прием “разрыв шаблона” 🙂

        Liked by 1 person

  2. Օ՜, սեքսի աստվածը նեղվեց, որ հասարակ մահկանացուն իրան կույս անվանեց կամ էլ երևի տոնս իսկականից էքսպերտոտ էր: Պարզվում ա՝ քո գրառումների տակ ՞ի՜նչ զիլ ես՞ հար և նման մեկնաբանություններ ես սպասում: Հա, մի բան ասեմ, նոր սաղ բլոգդ նայեցի. հեչ լավը չի: Էս ուղղակի: Դու ասում ես, որ թքած ունես, թե ստեղ ինչ կգրեն. սա ապացուցում ա, որ օնանիստ ես: Դրա մեջ վատ բան չկա, ուղղակի նմում ա խոստովանել: Դու ասում ես, որ մենակ սեքս ես ուզում, կենսակերպդ փառաբանում ես, բա էլ ի՞նչ մի ազգասիրություն, ժողովրդական վրեժ, նորմալ աղջիկ, օտար տղամարդ: Մի խոսքով՝ պամիդորով ու վարունգով սարքած փախլավա ու մի պաթետիկ պոռնոբլոգ, պոռնո հանուն ազգի:

    Like

  3. Отлично пишете , грамотно и к месту. Вы единственный blogger из blognews , которго читаю с удовольствием. В том что вы пишите есть истина, уверена многие видят себя на месте парня которого вы описали, по этому и летят оскорбления.

    Liked by 1 person

Leave a comment